Gårdagen/Idag
DATUM: 2012-08-12 | TID: 23:17:59 | KATEGORI: Allmänt

Hej igen! Nu ska jag berätta lite hur min helg har varit eftersom att jag inte bloggat på hela helgen typ.
 
Fredag- I fredags var jag hemma hos Celine, vi såg på film snackade massor osv. på kvällen så var vi uppe ganska länge och hade det bara allmänt kul, lagade mat osv.
 
Lördag/Söndag- På morgonen, eller vaknade vid klockan två haha så klädde jag på mig, sminkade mig osv sen drog jag ut och träffade Minna och Filippa på espresso house, vi fikade där och snackade massor! Sen gick vi och satte oss mitt på Karlaplan vid fontänen och fortsatte snacka. Sen drog jag och så var Filippa och jag en stund hemma hos mig, vi åt middag. Sen så gick Filippa och jag ut på en promenad och sen så mötte vi Minna igen och vi gick ut på stan på kvällen och gick en promenad och slutade med att vi satte oss på MAX vid kungsträdgården. Efter det gick jag hem runt 12 och chillade hemma i ca 2 timmar och klockan två på natten gick jag till Celine, då var hennes kompisar Dara, Franco och Aing där. Då satte vi oss på gården med tända ljus och snackade en stund men sen började det att regna och då gick vi in och satte oss och snackade istället. Efter en stund såg vi på film, Jurassic Park haha, skitläskig eller inte hahahah celine var skiträdd! Efter ett tag kom Theo, som jag inte träffat på typ 4 år så det var trevligt, vi gick i samma klass förut i lågstadiet, mellanstadiet och högstadiet. Sen så gick Dara och Franco klockan 4, då var det Aing, jag, Celine och Theo kvar så vi var uppe till klockan 8 på morronen och lagar pasta och dunkar musik. Sen drar Theo och Celine och jag somnar och vi vaknar av att Aing står och har städat hela jävla köket och vet ni hur stökit det var?! Helt sjukt snäll och gullig han är! hahah :)
Sen vaknar vi vid klockan 6 på kvällen igen och då lagar vi ''frukost'' Sen drar Aing typ vid 9 och jag går hem, haha ja det var det!
 
 
Här får ni en dagens outfit också, haha ;) Oklart inlägg...
 
Puss!

♥ SKRIVET AV Frida

tack :) ja det är bra med mig, själv? :)

DATUM: 2012-08-13 | TID: 01:45:00
BLOGG/HEMSIDA: http://astridfrida.blogg.se
♥ SKRIVET AV Emmy

Hejsan, fin blogg du har! :D

DATUM: 2012-08-13 | TID: 01:51:57
BLOGG/HEMSIDA: http://eeemmylam.blogg.se
♥ SKRIVET AV Jossan♥

Gud, vilken fin blogg du har!
Skulle du vilja kommentera nått på min frågestund? Skulle va super snällt! ;)
Kram!

DATUM: 2012-08-13 | TID: 10:14:13
BLOGG/HEMSIDA: http://jossaaaan.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?