Paus på hotellet
DATUM: 2012-08-02 | TID: 14:55:40 | KATEGORI: Allmänt

Hej sötnosar!
 
Nu sitter jag inne på hotellrummet och håller på att fixa lite, dricker lite cola och bara tar det lugnt en stund. Det är 30 grader ute så det tar verkligen på kroppen att gå runt i stan hela dagen haha :P
Idag har vi varit på marknaden, där shoppade jag lite saker oså, men vi var bara där i ca 2 timmar för att det var så himla varmt! Imorgon ska vi dit med för att vi hann inte riktigt utföra alla ärenden som vi skulle göra där. Ikväll ska vi äta lite enklare än vad vi gjorde igår, igår gick vi på en restaurang som heter Colosseum och ligger vid ett stort torg som är jättekänt, det var jättemysigt där och jag tog en ceasarsallad som var supergod! :D
 
Ikväll ska vi nog gå till det stora köpcentrumet Palladium med 200 butiker i och äta lite middag och sen kolla runt i lite affärer igen, ska köpa en sak som jag hittade där, superfint men det kommer jag ta bild på imorgon eller när jag kommer hem, orkar inte fota allt jag handlar när jag är här utan gör det när jag kommer hem istället.
 
Här får ni lite bilder ifrån våran gård på hotellet där vi spelade pingis idag...
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?