SEPHORA
DATUM: 2012-08-05 | TID: 19:03:56 | KATEGORI: Allmänt

 
Hej allihopa!
 
Nu sitter jag på hotellrummet och har precis kommit hem från en hel dags shopping, fick med mig två blusar och ett puder ifrån Sephora, testade ett par utåtsvängda jeans också men jag känner mig inte riktigt bekväm i det så skippade att köpa det, tycker stuprörsjeans är snyggare!
Passade på att köpa ett puder ifrån Sephora för att det finns ju inte i Sverige sen är det skönt att ha ett bra solpuder nu när skolan börjar, eftersom man är lite brunare oså.
Nu ska vi ut och äta middag i värmen, är fortfarande runt 30 grader även fast klockan är 7 på kvällen så vi kanske sitter på någon uteservering och äter middag. Kommer mer uppdatering med bilder senare ikväll om hur dagen spenderades!
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?