Godmorgon
DATUM: 2012-07-15 | TID: 13:06:37 | KATEGORI: Allmänt

Gomorron!
 
Har precis vaknat, javet, seent! Hatar att vakna sent men jaja nu är det så och det är ju sommarlov. 
Idag hade jag tänkt att typ chilla på morgonen och sen kanske träffa Filippa på kvällen annars gör jag det imorgon istället. 
Jaa, vad kan jag mer säga, i veckan kommer Filippa och jag nog dra till Grönan och ha kuul för jag har saknat henne massor, även fast hon bara varit borta i typ 3 dagar, haha. Men hade inte träffat henne på hela lovet förrän i Onsdags så jag har inte hunnit träffa henne så mycket så det ska bli roliigt! :D
Men idag känns som en bra dag så det kommer säkert bli gryymt även fast jag inte har så mycket att göra men det löser sig sen, nu ska jag äta frukost, vi hörs!
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?