Godnatt
DATUM: 2012-07-15 | TID: 23:31:52 | KATEGORI: Allmänt

Godnatt alla söta läsare!
 
Nu ska jag gå och lägga mig för jag ska upp väldigt tidigt imorgon eftersom jag måste åka in till stan med min pappa som ska jobba. Jag orkar inte ta tåget in för jag har så himla mycket pacning med kläder osv.
Gud vad det känns som om jag bloggar om massor av onödiga saker XD men vad ska man annars blogga om liksom, jag tycker bloggar som bara har bilder i eller liksom bara har text i blir tråkigt så jag försöker liksom ha en blogg som har lite av varje, och det är väl det folk vill läsa, har jag fel? Kommentera gärna vad ni tycker en blogg ska innehålla! :)
 
 
Hittade en jättebra cover från ''The Kooks'' som jag bara var tvungen att lägga upp, hittade den på en annan blogg, och den är så himla bra! :)
Det är The Kooks som gör en cover på MGMT's låt Kids.
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?