Grönan 2night
DATUM: 2012-07-16 | TID: 16:53:00 | KATEGORI: Allmänt

Hej allihopa!
 
Japp nu sitter jag här hemma med Filippa och tittar på roliga videos på youtube, inget liv alls jag vet när det är så fint väder ute men vi har faktiskt varit ute på stan typ hela dagen och jag tog faktiskt med mig systemkameran ut men jag har glömt min överföringsladd hos pappa så kan inte ladda över bilderna förrän ikväll eller imorgon så ni får helt enkelt vänta hehe :)
Ikväll ska Filippa och jag dra till Grönan som små fjortisar vi är och titta på Amanda Fondell och se en låt som jag vet iallafall och det är ''All this Way'' sen kan jag ingen mer låt ifrån henne hehe men den låten är asbra så den längtar jag efter att få höööra :D
 
 

♥ SKRIVET AV Eve

Sv: tack detsamma!

DATUM: 2012-07-16 | TID: 17:13:25
BLOGG/HEMSIDA: http://riieve.blogg.se
♥ SKRIVET AV Eve

Sv: tack detsamma!

DATUM: 2012-07-16 | TID: 17:13:28
BLOGG/HEMSIDA: http://riieve.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?