Hemma nu
DATUM: 2012-07-17 | TID: 00:43:19 | KATEGORI: Allmänt

Hej allihopa!
 
Nu är det kanske lite sent att uppdatera men jag har nu kommit hem med Filippa ifrån Grönan det var asroligt även fast vi typ bara åkte saker i en och en halv timme så var det nice ändå! Filippa tvingade upp mig i Katapulten som jag åkte för andra gången i år det var såååå jäääävla läskigt så jag höll på att dö första gången jag satte mig i den alltså jag höll seriöst på att svimma! Filippa var värsta confident innan och ba: Julia det här kommer gå bra man känner typ inget sen är det över. Sen när vi sätter ss i den skriker hon att hon kommer dö och varför vi gjorde det här! Och jag skrattar bara hela åkturen och tyckte det var sjukt kul så vi åkte typ den hela kvällen och sen en gång popexpressen det var nice! :D
Sen gick vi hem och köpte mat på mataffären vi gjorde pasta med sås typ halv tolv på natten myys! Och nu sitter vi här hemma i soffan och äter chips med dip och dricker te nu ska vi se på film sen sova och imorrn hittar vi på nåt kul! :)
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?