Jeffrey Campbell
DATUM: 2012-07-18 | TID: 14:38:34 | KATEGORI: Allmänt

En sak jag alltid velat ha är ett par snygga Jeffrey Campbell. Jag skulle helst vilja ha den modellen som har nitar bak och är svarta dom är så himla snygga! 
Jag ser jättemånga gå runt med dom på stan och dom är supersnygga på det enda problemet är att mpnga inte kan gå i dom och då blir det inte lika snyggt, jag tycker att om man köper ett par riktigt höga klackar ska man kunna gå i dom. Jag har testat ett par Jeffrey Campbell av en kompis och om man går länge i dom så får man sjukt ont i fötterna i början så jag antar att man måste gå i dom ett tag för att dom ska kännas sköna.
 
Här är några modeller som jag skulle vilja ha:
 
 
Nån som har Jeffrey Campbell klackar? :D
 

♥ SKRIVET AV Linnea

Sv, hahah taaack detsamma!! :) <3

DATUM: 2012-07-18 | TID: 20:09:14
BLOGG/HEMSIDA: http://favoritelife.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?