Kvällskonstigheter
DATUM: 2012-07-08 | TID: 22:45:17 | KATEGORI: Allmänt

Hey guys!
 
Sitter hemma och spelar gitarr och dricker te, myys! Imorrn vet jag inte vad som händer men jag vill iallafall träffa lite kompisar eller nåt, det var faktiskt riktigt längesen. Skiter i om det regnar jag vill vara ute och ha kul, det är sommarlov förfan! Men vädret suuuuuger, åh alltså hatar dumma Sverige, varför kan vi inte ha tropisk värme året runt, det skulle vara rena himmelriket jämfört med vad det är nu.
En sak vet jag säkert iallafall och det är att jag ska flytta ett eller två år till antingen Spanien eller något varmt land när jag slutar trean och kanske lockar med mig några kompisar också, åh gud vad nice det kommer att bli, bara chilla på stranden varje dag sen på kvällarna bara festa loss och ha allmänt roligt med alla bääääästa vänner, åh gud ta mig framåt i tiden, kanske ska försöka komma underfund med hur man skapar en tidsmaskin, det skulle vara ganska praktiskt i såna här lägen, eller hur?
Jaja, nu ska jag sluta prata om massor av galna grejjer som tidsmaskiner och sådant och istället prata om dagen. Jo, dagen blev inte riktigt som planerat, skulle åkt med pappa och syrran och gjort något kul men dagen blev så händelserik så höjdpunkten var nämligen ett drive thru-besök på hederliga Donken! Ja, det var min dag och nu sitter jag här hemma utan varken liv eller deodorant, ja jag kör lite lillabloggen style if you don't mind!
Jaaa, där dog mina ideér på topics lite smått så det är nog bäst att jag avrundar detta inlägg innan det blir alltför pinsamt, gud jag är så himla skum men det får ni allt leva med ;)
 
 
Brist på bilder har jag också så här får ni en fantastisk snygg och underbar bild på lilla mig!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?