Morron
DATUM: 2012-07-19 | TID: 08:54:57 | KATEGORI: Allmänt

 
Godmorgon allihopa!
 
Gud vad jag är uppe tidigt, men jag ska faktiskt in till stan för att klockan tolv ska jag och Filippa dra till Grönan så jag måste vara inne tidigt. Ska hinna duscha, äta frukost, sminka mig, fixa håret oså innan jag drar dit med, fräscha till mig så att man känner sig pigg. Även fast jag bara har sovit 6 timmar inatt så är jag faktiskt ganska hyfsat pigg! Nu på sommarlovet går det faktiskt inte att gå och lägga sig tidigt, det går verkligen inte. Jag har vänt på dygnet totalt, försökte gå och lägga mig halv tolv igår men det gick verkligen inte så somnade vid halv två istället :P
 
Men nu ska jag gå, skriver mer senare!
 

♥ SKRIVET AV anonym

Hej, är du trött på alla gamla vanliga vardagsbloggar? Kanske du vill läsa om rikitga tankar, känslor och åsikter istället?
Kolla in på min blogg och se om det finns någon för just dig där istället!
Kram på dig :)

DATUM: 2012-07-19 | TID: 17:10:02
BLOGG/HEMSIDA: http://honestlynoidea.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?