TANKAR
DATUM: 2012-07-17 | TID: 23:20:50 | KATEGORI: Allmänt

 
 
Jag har en tanke eller man kanske kan kalla det mer ångest. Haha, jag är så hiiimla töntig kommer ni säkert att tycka men jag är sjukt nervös inför att börja gymnasiet i höst paniiiik! :O Asså jag ska börja i en helt ny skola, med helt nya människor och allt och jag känner absolut ingen omgaaash. Sen liksom första intrycket är ju allt man kan ju inte bara sitta i ett hörn och inte säga ett skit utan man måste liksom vara social och vilja försöka lära känna människorna du ska gå med i 3 år framåt. Jag är inte rädd för det men alltså jag är rädd för att jag liksom ska göra bort mig eller nåt sånt. Gud vad jag låter löjlig men så är det verkligen!
Men jag tror ändå att ganska många känner så, eller iallafall dom jag har pratat med känner som mig men jaja det kommer säkert att gå bra!
 
Nån mer som ska börja gymnasiet i höst? :)
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?