Trött
DATUM: 2012-07-31 | TID: 12:49:19 | KATEGORI: Allmänt

Hej sötisar!
 
Vaknade precis, är så himla sjukt trött, somnade klockan 5 imorse efter att ha pratat i telefon från klockan 11 igår kväll, omg vad trött jag är, fast det var värt det♥ hehe
 
Nu ska jag sätta på en mysig film och bara ta det lugnt, fixa en smoothie och bara ta det lugnt hela dagen för det tycker jag att jag är värd haha. Sen ska jag packa lite till för jag åker ju imorgon klockan 12 mitt på dan och man måste ju vara på flygplatsen 2 timmar innan så måste gå upp typ 8, snaaaark. Men ska typ gå och lägga mig astidigt ikväll, typ 8 eller nåt, måste verkligen sova så att jag är pigg imorgon.
 
 
Här får ni en fin bild på mig ifrån Cypern :)
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?