Trött
DATUM: 2012-07-18 | TID: 22:22:44 | KATEGORI: Allmänt

Hej sötisar!
 
Just nu ligger jag i soffan hemma och ser på en sjukt bra film som heter "Role Models", så sjukt bra film! :D
Sitter även och snackar lite i telefon. Är sjukt trött idag eftersom jag gick och la mig klockan 3 igår men ikväll, efter att filmen är slut tänker jag gå och lägga mig så att jag blir pigg imorgon för Filippa och jag ska dra till Grönan och ha det awesome hela dagen för en gång skull ;)
Idag har jag bara chillat med Filippa på morgonen eftersom att hon sov över hos mig, så vi vaknade vid typ tio i två, skönt att sova ut för en gång skull det här lovet, sen åt vi god frukost och sen gick Filippa då var jag hemma, städade mitt rum oså så att det blev snyggt och sen kom pappa och hämtade mig med bilen och så åkte jag hem till honom i Sollentuna så nu har filmen börjat igen så måste sluta nu, puss!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?