Vill också!
DATUM: 2012-07-15 | TID: 13:48:21 | KATEGORI: Allmänt

I Novermber har ju Swedish House Mafia konsert, jag vill också gå på den men biljetterna är ju slut, det är så synd för det känns som att alla mina kompisar ska gå på den och jag skulle också vilja det. Jag missade ju Aviciis konsert i Mars också. Sen ska ju Justin Bieber ha konsert i April också? Om jag inte har fel, det kanske var Mars, aja men det bryr jag mig inte så mycket om, har liksom aldrig varit något mega-fan av honom dock tycker jag att hans nya album ''Belive'' var ganska så bra, eller det var det bästa han har gjort hitills :)
Men jag är mest besviken av att jag inte kan se SHM faktiskt eftersom det är deras sista konsert :/
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?