Kvällsmys
DATUM: 2012-06-20 | TID: 22:35:51 | KATEGORI: Allmänt♥

Hejsan allihopa!
 
Precis städat klart mitt rum och sorterat kläder, smink, smycken osv. Känns alltid lika skönt när man är klar med något! Känns dessutom extra skönt nu eftersom att jag åker till landet imorgon och då är mitt rum rent och städat när jag kommer hem igen, vilket dock inte blir förrän om cirka 3-4 veckor. Ska bli så härligt att bara åka ut till landet och bada, sola, äta glass, umgås med mina bästa vänner och bara ta det allmänt lugnt ifrån vardagen.
Jag kommer lägga upp ett enskilt inlägg snart över mina planer inför sommaren, kommer bli så grymt kul i sommar och även fast jag inte har så himla många planer så känns allt bara helt underbart och känner på mig att det kommer bli grymt!
Älskar att vara spontan och det är lite så jag är, spontan helt enkelt. Hatar att planera och ha allt bokat hela tiden för då kan man inte ändra sig, dock kan det ju vara ganska dåligt iband också att vara spontan för att man missar saker osv men det är bara så jag gillar att leva livet!
 
Nu sitter jag framför tvn och zappar runt lite bland kanalerna, finns inte nåt riktigt bra på tv men kanske sätter på en film som jag laddat ner på datorn istället, det blir nog bra!
Ska börja skriva på nästa inlägg nu som kommer upp lite senare ikväll och så ska jag ordna lite smaskiga tidsinställda inlägg för imorgon!
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?