Åh
DATUM: 2012-10-23 | TID: 22:07:00 | KATEGORI: Allmänt

Åh blir alltid så himla deppig nu till hösten, vet inte varför men har alltid haft mina svackor nu på hösten. Vet inte varför men det blir bara så, känns så himla jobbigt och nu de senaste 3 veckorna har det verkligen varit superjobbigt på grund av massa olika anledningar, har haft fullt upp i skolan och bara allt har varit så himla jobbigt. Men nu verkar allt falla på plats och jag vet liksom vem JAG är igen, hade typ tappat bort mig i mig själv förut och visste inte riktigt vem just JAG var tills nu, vet fortfarande inte riktigt vem JAG är men det kommer nog ju längre tiden går.
 
Om jag tänker tillbaka 2 veckor så kommer jag ihåg hur jag mådde, jag mådde verkligen skit, även fast det kanske inte såg ut så på utsidan så mådde jag inte bra alls. Kände mig sviken, sårad, ensam, stressad och hade inget lust i livet längre, hade tappat suget av allt men nu mår jag betydligt mycket bättre och jobbar på att det ska bli ännu bättre. Tror jag behöver det här Höstlovet nu för att verkligen få ro och kunna leva mitt liv lite utanför skolan nu för jag tror att det är skolan som har ökat på stressen ännu mer.
Nu ska jag starta ett nytt liv, börja om från början igen, bygga upp allt som rivits ner igen och verkligen starta om från grunden och hitta någon som verkligen bryr mig och älskar mig för den jag är, det är verkligen nåt jag behöver nu. Nån som alltid finns vid min sida i vått och torrt och bara är där...
 
Allt kommer att bli bra, det kommer ordna sig.
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?