El panico
DATUM: 2012-10-24 | TID: 22:32:12 | KATEGORI: Allmänt

 
Här får ni två väldigt intressanta foton på ett ljus i mitt rum och mina skitiga converse, det är nämligen så att jag har lite panik över att jag inte vet vad jag ska ha på mig imorgon och att jag har ett väldigt ostädat rum just nu därför sätter jag mig och bloggar istället, det löser ju alla problem, bra jobbat Julia, bra jobbat!
 
Nejmen, jag pallar inte städa, gör det imorgon istället och imorrn är det torsdag, typ sista ''normala'' skoldagen eftersom att vi har Halloween-dag i skolan på fredag, kommer bli superkul och se alla klä ut sig osv sen har vi ju bara två lektioner på fredagar och en jättelång håltimme på typ 2,5 timme så det är ju asnice!
Men imorrn blir det skola sen ska jag möta mamma nere på stan och gå till Buttericks för att handla lite Halloweensaker, funderar på att köpa ett par typ''jätteblåa'' linser, såna där som lyser läskigt, aah det är så svårt att förklara men kan göra ett inlägg om det senare ikväll, vad jag hade tänkt att ha på mig! Men vi hörs alla babes!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?