Hemma
DATUM: 2012-10-02 | TID: 12:49:22 | KATEGORI: Allmänt

Hej alla sötnosar!
 
Nu sitter jag är hemma och har precis kommit hem ifrån skolan. Idag hade jag praktiskt taget bara en lektion så det var jätteskönt! Men plugget är inte slut än, jag måste fortfarande skriva klart mitt tal och sen har jag NOprov imorgon som är skitviktigt så det blir bara att plugga idag efter skolan vilket är synd när man slutar så tidigt fast ändå ganska bra för då kan man plugga hela eftermiddagen istället för att plugga hela kvällen som jag gjorde igår vilket var ganska tråkigt och jobbigt.
Nu ska jag äta klart min glass och sen göra mig en kopp te, som vanligt! Jag bloggar nog senare när jag pluggat klart för det är ganska mycket som ska göras och då lägger jag nog plugget före bloggen faktiskt, det är ju viktigt att få en bra start i skolan nu och inte slöa för då kommer man få det superjobbigt sen och behöva ta igen allting så bara man håller igång hela tiden och verkligen satsar så lönar det sig i längden!
 
Kanske drar ut och springer senare också men jag får se hur det blir med det haha som vanligt ^^
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?