Home
DATUM: 2012-10-15 | TID: 15:55:42 | KATEGORI: Allmänt

Hej alla!
 
Nu kom jag precis hem ifrån skolan och ser på tv hos pappa. Har skittråkigt och vet att jag måste plugga för har ett stort Historiaprov imorrn på morgonen men pallar seriöst inte bry mig. Vet att det är viktigt att satsa på skolan men jag är så himla pluggtrött just nu och orkar verkligen inte satsa så himla mycket längre. Jag går trots allt bara första året u gymnasiet. Vet att alla år är viktiga men åh jag orkar bara inte just nu :P
Snart kommer pappa hem och är så himla sugen på sushi så tror att det blir det till middag ikväll :D Sen ska jag väl antingen plugga och så kanske jag ska träffa Filippa en kortis och snacka med henne lite om vad som händer i våra liv, saknar henne! Även fast jag träffade henne igår, hahah, nejmen nu måste jag fixa lite saker så vi hörs!
 
Så här ser jag ut idag: Jeans-Hollister, Blus-H&M, Kofta-Bon Piont, Converse, Jacka-Zara, Väska- Longchamp




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?