I'm all alone
DATUM: 2012-10-24 | TID: 19:06:06 | KATEGORI: Allmänt

 
Hej sötnosar!
 
Nu har Filippa gått hem och jag sitter här hemma själv, precis sett på skräckfilm och är därför skiträdd och ensam. Lyssnar på världens bästa låtar in the whole world och njuter av livet, hungrig är jag också men det får vänta för pallar inte göra mat nu, lat som man är. Och sen måste jag komma på vad jag ska göra på lovet också, har liksom inte planerat riktigt vad jag ska hitta på men nåt blire välle, får väl sova, äta och umgås med mina kära vänner, det blir säker mysigt! 
Filippa och jag har planerat att vi ska på pangkalas i helgen och softa galet, det kommer bli najjan! Älskar min lilla Flippis♥
Hmm, vad händer med på lovet, ska vara med typ Charlotte, Oumie och Samir och chilla med dom lite oså sen kanske träffa nån mer, inte planerat vilka dagar än men det blir väl som det blir, gillar egentligen inte att planera så mycket, gillar bara att ta det som det kommer, yoloa som man säger ;)
 
Men asså nu ska jag göra massor av roliga inlägg som kommer poppa upp imorgon på bloggen lite ibland, så håll utkik!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?