Kanelbullens dag
DATUM: 2012-10-04 | TID: 15:44:20 | KATEGORI: Allmänt

 
 
 
Hej allihopa!
 
Idag var det ju kanelbullens dag. I våran skola var det Kanelbullerace, man skulle äta flest kanelbullar under 4 minuter och den som vann fick en gratis biljett till Idre :)
 
Jag sitter hemma nu och ska snart ut och träffa min mamma, vi ska köpa lite saker jag behöver och sen ska vi äta middag på Ciao Ciao Grande, älskar den restaurangen, italiensk mat är absolut den bästa smaken!
Ser på tv just nu, det är Housewifes of Atlanta, så himla töntigt program. Dom tror verklgen att dom är så himla bra och så mycket bättre än alla andra, haha så himla patetiskt :D
Juste, jag hade ju också mitt föredrag idag. Det gick ganska bra men jag tror att jag pratade lite för snabbt men var inte alls så nervös när jag väl stog där och pratade. Känns som himla skönt att ha det överstökat och nu har jag inte några läxor kvar den här veckan och imorrn börjar jag även klockan ett och har bara en lektion men sen ska jag ju vara barnvakt imorrn kväll också.
Men kommer blogga mer när jag kommer hem sen ikväll.
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?