Skriva av mig
DATUM: 2012-10-11 | TID: 23:49:33 | KATEGORI: Allmänt

Åh känner verkligen att jag behöver skriva av mig lite...
Är så himla trött på allt just nu, allt ärså himla vardagligt och normalt...hatar normalt, så tråkigt. Vill verkligen att nåt ska hända i mitt liv, vill träffa nån som verkligen gör mig glad varje dag men tydligen finns inte dom människorna. Trodde jag hade träffat nån som verkligen ville nåt och var mogen nog att inte hålla på att bara leka runt och låtsas nåt som egentligen inte finns där. Jag orkar bara inte med falskheten,att allt är en lögn hela tiden. Alla bara ljuger, säger saker som inte är sant, allt är bara en stor fet lögn!
 
Och så sitter jag där som ett fån och inbillar mig saker som inte är på riktigt. Jag tror något som egentligen aldrig kommer att hända. Jag är inte bra nog, jag kommer aldrig att vara bra nog...vad har jag gjort för fel? Är det mitt fel alltihop? Sluta ignorera mig! Pallar verkligen inte när man blir ignorerad. Förstår du inte att jag blir sårad? Att du uttnyttjar mig genom att låta mig tro saker. Gör inte saker du egentligen inte menar, spela inte spel för du vet väl att det alltid kommer tillbaka! Karma! Tänk på det.
Förstår bara inte varför vissa människor inte bara kan sluta vara så himla oklara, sända ut fel signaler och sen inte bry sig, lägga av helt och låtsas som att den har det jobbigt i sitt liv, att allt är kaos i den personens liv. Men vafan förstår du inte hur jag mår när du gör såhär?Jo, jag känner mig utnyttjad, utnyttjad och sårad, just det det kanske låter som att överdriva men det är faktiskt just så jag känner och om jag vill skriva det så gör jag det!
Får panik av allt som händer i mitt liv just nu med plugg, familj, och så blir man sviken och ledsen mitt i allt också, pallar seriöst inte med alla jävla människor som är falska! Kan ni bara försvinna ur mitt liv! Eller du! Kan DU bara försvinna ur mitt liv just nu...
Känner mig utnyttjad. Du vill bara träffa mig när du känner för det, du vill bara smsa mig när du känner för det, du vill bara ringa mig när du känner för det. Dessutom är det bara jag som hör av mig och då stör jag tydligen dom få eller rent utav enda gången jag hör av mig VARJE dag. Du hör inte av dig ett skit, sen när du äntligen gör det så är du upptagen igen efter en minut, vad är det som är så jävla mycket viktigare än att snacka med mig i typ fem minuter, det är det enda jag ber dig om!
 
Så snälla, ta till dig dom här jävla orden just nu! Har fan snart fått nog asså!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?