Tråkiga bloggdagar
DATUM: 2012-10-23 | TID: 19:16:23 | KATEGORI: Allmänt

Shit vilka torra inlägg jag könner att jag lägger upp varje dag. Handlar alltid om typ läxor osvosv. plus att igår hände en liten sak som jag inte vill ta upp i bloggen.
Men ikväll hade jag tänkt att skriva ett litet inlägg om läxor men eftersom att jag precis insåg att jag gör alldeles för mycket inlägg om läxor osv. så skippar jag det helt enkelt!
Så nu ska jag istället berätta om hur min dag har varit. Imorse började vi 8.30 och hade NO i 2 timmar och 40 minuter! Men sen var det en ganska chill dag och jag fick veta att jag fick ett E på mitt matteprov så jag har klarat det iallafall, är supernöjd at jag klarade det för trodde seriöst att jag skulle på F :D
Efter skolan mötte jag upp Minna, Oumie, Samir och Charlotte. Men sen åkte Challie för hon skulle vara barnvakt och då åkte jag, Oumie, Minna och Samir till Minna och fikade lite, tog fula bilder, skrämde folk på Chatroulette och hjälpte Minna att packa till Oman som hon och Calle åker till inatt, alltså jag kunde inte vara med avundsjuk, those lucky bastards! :O
 
Men nu ska jag göra en kopp te, plugga lite och vänta på att mamma ska komma hem med middag!
 
 
Gjorde ett fint litet collage med bilder från Weheartit.
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?