Dagen
DATUM: 2012-09-30 | TID: 12:02:25 | KATEGORI: Allmänt

Hej alla!
 
Idag så hade jag planerat att träffa Filippa och fika med henne en stund, kanske kolla lite på sta också efter något fynd och sen så ska jag hem och plugga. Måste öva på mitt tal som jag ska ha nästa vecka i svenska!
Sen ska jag städa mitt rum, organisera lite och så för det behövs verkligen.
Senare ikväll kanske jag hittar på nåt, går en kvällspromenad med nån kompis eller nåt, kanske drar ut och springer en runda eller nåt. Det fick mig att tänka på att jag måste köpa nya springkläder om man nu säger så haha? Nej man säger träningskläder, haha å herre vad jag är bra på att formulera mig känner jag :P
Vet dock inte vilka träningskläder man ska köpa men ser framför mig dom här sakerna:
 
Blev typ fett dålig skärpa menmen...
 
Nån mer som blir mer motiverad att träna när man har snygga träningskläder eller är det bara jag? haha :D
 
Men nu ska jag fixa iordning mig och så sen möta Filippa!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?