Sitter här hemma
DATUM: 2012-09-30 | TID: 20:00:13 | KATEGORI: Allmänt

Hej bloggisen!
 
Nu sitter jag här hemma och har precis tittat på "Williams Lista" så himla underbar! Detta avsnittet handlade om att han skulle gå på fest och bli cool, höll seriöst på att garva ihjäl mig, han är så skön och det är verkligen min humor kan jag säga er fast jag har ännu sjukare humor än han så aa då förstår man hur sjuk humor jag har, var vill jag komma egentligen? Hahaha jag vet inte ens vad jag pratar om längre. Det händer alltid när jag ska skriva inlägg att jag börjar filosofera om annat och så hamnar jag vilse i mina egna tankar, jag är så skum :D
Men iallafall, dagen har varit supermysig och jag hängde runt med Elsa lite på stan, vi shoppade lite, pluggade och fikade på ett jättemysigt fik i Gallerian där vi åt världens godaste kladdkaka/brownie med grädde och jag tog en kopp te. Jag hittade massor av fina saker på Hollister som man blir lite småsugen på att slå till på men det är ju så jäkla dyrt så man får spader! Om jag bara hade alla pengar i världen, det skulle sitta fint!
 
Men jaja, nästa fredag ska jag sitta barnvakt och då kommer jag ju tjäna ihop lite pengar som jag ska spara sen får jag ju vänta till nästa månads studiebidrag eftersom jag redan gjort mig av med mitt hehe...
Jag borde verkligen börja spara mera pengar, jag är verkligen en riktig slösare. Så fort jag får pengar går jag ut och köper något bara för att jag har pengar liksom, jag väntar inte på att hitta nåt som jag verkligen behöver. Måste verkligen skärpa mig men snart är det en ny månad och nya tag!
 
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?