Bekännelser
DATUM: 2012-12-10 | TID: 22:40:00 | KATEGORI: Allmänt

- Jag har fobi för blod, alltså inte lite fobi utan grov fobi, nån behöver endast nämna ordet blod för att jag ska hålla på att svimma, ahah vet psykopat typ ^^
 
- Är jättedålig på att organisera läxor och prov, stresspluggar alltid innan prov typ dagen innan.
 
- Jag ÄLSKAR att sjunga och jag tar sånglektioner då och då.
 
- Jag har gått på så otroligt många olika sporter så det är inte sant, innebandy, dans, ridning, konståkning, fridrott och massor av annat skoj!
 
- Längtar så sjukt mycket efter sommaren 2013, har massor av planerat då. Bla. Turkiet och New York :D
 
- Är besatt av jackor, om jag skulle räkna ihop hur många jackor jag har skulle jag komma upp i ca 30 stycken jackor!
 
- Jag är väldigt hyper, pratar extremt snabbt och är typ alltid glad :D
 
- Försöker oftast se allt positivt även fast jag själv vet att något är negativt...
 
- Jag är jätteledsen att Portkod 1321 är slut :(
 
- Måste ha olika outfits varje dag i skolan, kan inte gå två dagar i rad med likadana kläder eller ha samma outfit typ två gånger i veckan, går inte!
 
- Är största perfektionisten haha 
 
- Brukar alltid leva livet som om det vore den sista, tycker att amn ska vara glad över att man lever och ta vara på alla dagar i sitt liv och inte klaga, det finns faktiskt de som har det värre!
 
- Jag brukade skriva dagbok jättemycket förut men vet faktiskt inte varför jag slutade :O
 
- Min absolut bästa kompis är Filippa och hon är helt enkelt bäst, vi är så lika. Samma humor, likadan klädstil, samma personlighet och vi förstår verkligen varandra♥
 
- Jag älskar att blogga men har inte alltid tid till att göra det vilket är synd...
 
- Förut läste jag jättemycket men vet inte varför jag inte gör det längre :P
 
- Jag har flyttat 11 gånger i mitt liv.
 
- Jag skulle kunna skriva 103482478 mer bekännelser men det spar jag till ett annat inlägg :D
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?