Godmorgon
DATUM: 2013-04-21 | TID: 12:16:16 | KATEGORI: Allmänt

Sitter här på balkongen med en kopp te i handen och solar, så himla skönt väder och när man sitter på balkongen så steker solen extra mycket och det känns typ som sommar, så härligt! :D
 
Calle gick för typ en timme sen och nu ska jag typ sitta på balkongen hela dagen och bara ta det lungt. Ikväll ska jag nog äta med familjen ute på restaurang och sen ska jag skriva lite på mitt tal som jag ska ha i engelska nästa vecka på onsdag, wiee tagga!
Bloggar senare med Outfitbilder osv, puss!
 
 
Såhär såg jag ut i håret igår :)
 

♥ SKRIVET AV Anonym

van är Calle? :)

Svar: Förstår inte vad du menar med "van"? :)
Julia Windborne-Brown

DATUM: 2013-04-21 | TID: 23:44:44



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?