Bullshit
DATUM: 2013-04-20 | TID: 12:10:00 | KATEGORI: Allmänt

Måste bara få släppa ut alla mina känslor för en gångs skull. Jag blir så HIMLA trött på falska personer, falska vänner. Vänner som låtsas vara någon dom egentligen inte är. Låtsas vara så himla söta och oskuldsfulla men bakom den där ytan vilar något riktigt jävla falskt, usch, blir nästan äcklad.
Har väldigt många såna kompisar just nu, har riktigt många bra kompisar också men många som snackar skit och är så gulliga mot mig i verkligheten sen får man reda på massor av saker efter av andra, vadfan är det för sätt, ni som känner er träffade, kan ni berätta det för mig?!
 
Tex. jag köper fina presenter till er på era födelsedagar, för typ 400 spänn för jag bryr mig om er, jag är en snäll vän och vad får jag tillbaka, INGET! Jag bjuder folk här och där, vad får jag tillbaka, INGET! Det är så orättvist, man försöker och försöker men man får ingenting tillbaka, jag är ärlig och ändå så går ni bakom ryggen på mig.
Jag har under flera år varit en person som varit ganska feg och inte vågat säga ifrån men jag har växt ifrån det här nu, jag vågar stå upp för mig själv, jag vågar stå för min egen åsikt och vågar säga emot andra om jag tycker dom gör något fel så från och med nu har jag sagt det jag tycker till personeran jag tycker är falska och bett dom att lämna mitt liv för dom hör inte hemma här längre, ska jag vara vän med någon som ändå inte bryr sig om mig och mina känslor, fyfan säger jag bara.
Så, vad jag vill få fram är, att om ni vet någon person som snackar sikit om dig och som inte tror att du vågar göra något. Gå fram till den personen, skäll ut den och säg EXAKT vad du tycker för det är det enda som kommer visa att ingen kan styra över dig, du är du och det ska du vara stolt över.
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?