Ask.fm
DATUM: 2013-04-23 | TID: 16:50:36 | KATEGORI: Allmänt

Är bara tvungen att skriva det här inlägget för det är en sak som har börjat att störa mig sjukt mycket och det är hemsidan Ask.fm, jag har en ask sida men jag har raderat den två gånger, eller inaktiverat den två gånger bara för att jag tycker människor stället så sjukt dumma och kränkande frågor! Jag förstår mig inte på varför man ska fråga någonting anonymt för att kränka nån annan, det är bara fegt. Om du har något att säga till mig som du inte tycker om, säg det till mig personligen, jag vill veta vem du är.
Gillar verkligen inte det fega sättet som många använder bara för att förstöra för andra, så sjukt omoget. Så jag tycker att om ni känner er kränkta eller nåt och om ni tycker Ask.fm inte är trevligt alls, så inaktiverar ni kontot, för det har jag iallafall gjort och det känns sjukt mycket bättre.
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?