Igår & Idag
DATUM: 2012-12-08 | TID: 14:20:27 | KATEGORI: Allmänt

 
Hej allihopa!
 
Sitter för tillfället hemma och gör typ nada, eller jo jag försöker läsa en bom som vi har i läxa i skolan, ska ha läst 300 sidor tills nästa fredag och det går juu jaaa sisådär, alltså fattar ingenting och den är så jääävla tråkig.
Igår så var jag i skolan sen efter skolan så mötte jag Minna, Calle och Samir och så fikade vi på Espresso House vid Stureplan, sen mötte jag Filippa och så var vi med varann. Sen så mötte vi Samir igen och sen tappade Filippa sin mobil så hon var tvungen att gå hem. Men efter det så mötte Samir och jag hans kompis Elias och så hämtade vi Filippa och sen hade vi snöbollskrig ute och så sov jag hos Filippa. Kaos! Nejmen nu ska jag möta Filippa och Annika och så ska vi gå ner på stan och titta på lite saker :D
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?