Mys
DATUM: 2012-12-09 | TID: 19:01:43 | KATEGORI: Allmänt

 
Lite random bilder på mina skor och min hund från idag/eftermiddag. Mamma och jag gick hem till min mormor och morfar och drack lite te och åt lussebullar medan vi såg på matchen emellan Man United och Man City, eftersom jag är halvbritt och vi kommer från Manchester är det ju ganska så självklart att vi hejar på Man United och alltså skitbra match var det! I typ sista minuten gör Man United mål när det står 2-2 så vinner dom matchen, pure happiness!:D
Nu ska jag äta middag och sen göra en tråkig historialäxa tills imorrn plus lite annat plugg som jag har kvar. Det är skönt att jag inte har några prov kvar innan lovet iallafall. Imorgon är en ganska chill dag dessutom. Har bara lite historia, sen en teater i aulan som vi ska titta på och sen så har jag italienska då vi ska spela upp lite pjäser så det är ganska chill. Hoppas det snöar lite mer nu innan jul så att snön håller sig kvar. Det är ju vid jul man vill ha snö. Så det är ju synd om det ska snöa massor innan jul och så smälter snön just vid jul, det har ju hänt några år innan. Tycker snön kom ganska passande i år faktiskt, inte för tidigt och inte försent utan helt perfekt. 
Måste ändra min design på bloggen snart, nån som kan göra en design åt mig, kommentera gärna!♥
 

 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?