Sunday Morning
DATUM: 2012-12-09 | TID: 12:33:02 | KATEGORI: Allmänt

 
Tjena tjena!
 
Vaknade typ klockan elva, gick upp och duschade, sminkade mig och nu ska jag äta frukost, haha bättre sent än aldrig. Har inga planer för dagen förutom att jag ska göra något med mamma, typ fika eller nåt så det blir mysigt nu i vinterkylan. Alltså älskar faktiskt snön, den är så otroligt mysig och man kan julpynta som ni kanske ser på bilderna så är min mamma besatt av att julpynta men antar att det är ganska mysigt. 
Nu ska jag springa och fixa mitt te, puss!
 

♥ SKRIVET AV Anonym

Är det en odd Molly jacka på första bilden? Kan du visa en bättre bild på den?? :)

Svar: Jag kan lägga upp en bild senare! :)
Julia Windborne-Brown

DATUM: 2012-12-09 | TID: 14:35:21
♥ SKRIVET AV amanda - i USA

älskar din header, så fin!

Bör jag göra ett videoblogg inlägg på engelska?

kika in och se hur ett tonårsliv i USA kan se ut :*

kram

DATUM: 2012-12-09 | TID: 18:30:17
BLOGG/HEMSIDA: http://www.amandalingefeldt.blogg.se
♥ SKRIVET AV Becka [fotoblogg]

Så fina bilder. ♥

Svar: Åh tack så mycket! :D
Julia Windborne-Brown

DATUM: 2012-12-09 | TID: 18:53:02
BLOGG/HEMSIDA: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?