HOME
DATUM: 2012-07-30 | TID: 22:58:40 | KATEGORI: Allmänt

Hej alla söta läsare!
 
Vet att ni har saknat mig :) men jag har saknat eeeer med! :D
Jag är fett trött efter att jag har åkt bil typ hela dagen från landet, sen in till stan, packat resväskan sen åkt vidare till pappa och så har jag sett på film, fixat lite inför resan oså, tvättat kläder. Fikat har jag också gjort, åt världens godaste bakelse som pappa hade köpt hem ifrån nåt bageri, var så sjuktjävla god och jag som inte brukar gilla bakelser men älskade den här!
Nu ska jag städa lite mer i mitt rum, högsta musik på och tagga inför en hel shoppingvecka! :D wooho, så taggad!
Här får ni lite härliga bilder som jag hittade precis...
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?