Bloggtips
DATUM: 2012-11-29 | TID: 21:34:38 | KATEGORI: Allmänt

 
En blogg som jag läser väldigt ofta är faktiskt Nellieberntsson.se, denna tjej är ett jättebra exempel på hur man kan klara allt, hur gammal man än är. Hennes blogg är riktigt riktigt stor och hon är sveriges bästa yngsta ryttare, hon har över 100 000 followers på instagram just nu! Och gissa hur gammal hon är?!
Jo, hon är 00a! Ser upp till henne otroligt mycket även fast hon är 4 år yngre än mig. Hon är ett sånt bra exempel på att man kan klara allt, bara man verkligen kämpar för det man vill ha :D
 
 
Den här bloggen har jag följt i över ett år nu, hittade den pga. en kompis tipsade mig om henne. Juliahofsweden är en tjej som är extremt stark och har klarat sig utan mamma, pappa och syster. Hon är bara 14 år gammal men kämpar ändå, hon är verkligen en positiv tjej som man verkligen kan se upp till!
 
Det här är dom två bloggarna jag läser mest, kommentera gärna vilka bloggar ni läser! Kul att se liksom :D
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?