Godnatt!
DATUM: 2012-11-25 | TID: 22:35:22 | KATEGORI: Allmänt

Hej sötnosar!
 
Nu ska jag gå och lägga mig, är så himla trött efter konserten igår, har typ helt tappat rösten haha :) Nejmen sen så har jag pluggat sjukt mycket idag också, därför är jag trött!
Men jaja, nog om plugg och de nu för det är verkligen sjukt tråkigt att blogga om plugg och den skiten. Kan snacka om planerna för imorgon istället och det är inte många planer jag har imorgon förutom att gå i skolan men sen kanske jag fikar med nån friendo eller nåt, brukar ju inte planera så mycket utan kör bara spontant oftast! Hatar och planera vilket kan vara kul i vissa fall men haha pallar inteee :P
 
Ska till tandläkaren den 12e December också, kommer dö.
 
Nejmen fan, nu blev det massor av onödig info i detta inlägg, jaja whatevzzzz, puss!
 
 
E fett G, vet :)
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?