I love you bestfriend
DATUM: 2012-11-26 | TID: 12:23:29 | KATEGORI: Allmänt

 
Går inte att beskriva hur mycket jag älskar dig världens bästa vän, du finns alltid där för mig och du vet att jag alltid finns där för dig. vi har gjort så sjukt mycket kul under dessa 4 år vi känt varann och många fler roliga saker kommer vi att göra i framtiden, du är bäst Filippa!♥
 

♥ SKRIVET AV filippa ^^

asså åh! du anar inte hur mycket du betyder för mig! jag är så himla glad över att ha dig som vän! Allt det vi har gått igenom tillsammans och alla minnen vi delat! Du kommer alltid vara min bästa vän julia! Vi kommer spendera många år tillsammans så om du trodde att du kommer bli av med mig så har du fel! jag kommer alltid ställa upp för dig bestie <3 nu spenderar vi resten av livet till att dela sjuka minnen tillsammans!!!!!! älskar dig

DATUM: 2012-12-15 | TID: 18:49:02



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?