Lite Update
DATUM: 2012-11-16 | TID: 23:21:07 | KATEGORI: Allmänt

Hej allihopa!
 
Shit var det var längesen jag bloggade, måste börja blogga mer igen men har haft ganska fullt upp på senaste tiden så har helt enkelt inte haft tid men det ska bli förbättring, jag lovar!
Sitter hemma nu och tar det lugnt bara, kom precis hem efter att ha varit på stan med Filippa en stund. Visste tre fester ikväll men kunde inte välja vilken jag skulle gå på och alla låg ganska långt borta så gick hem istället haha :)
Nejmen imorgon blir det fest istället! tror jag iallafall om jag inte ska vara med nån annan...hehe
 
Neee men ska lägga upp lite bilder nu på vad som hänt under tiden då jag inte bloggat!
 
Fikat med mamma på NK :)
 
fikat med fina Minna på Espresso House<3
 
Firat fars-dag med världens bästa pappa! :D
 
Sett på underbara solsidan
 
Här har vi lite bilder på mina fina vänner och jag :D
 
Mått lite dåligt :/
 
Bild på min fina syster:)
 
Bakat chokladbollar med Minna!
 
Klippt Julias hår idag på skoltoaletten!
 
 
 

♥ SKRIVET AV Anna Lovisa

Vilka härliga bilder, speciellt fikabilderna! :) :) Vacker är du också!

Svar: Åh tack så mycket! :) Detsamma! :)
Julia Windborne-Brown

DATUM: 2012-11-18 | TID: 16:08:11
BLOGG/HEMSIDA: http://alovisa.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?