Matteprov imorgon
DATUM: 2012-11-26 | TID: 21:03:21 | KATEGORI: Allmänt

Åh...är fortfarande trött och slut. Har typ ingen röst för jag är så hes. Står inför ett dilemma också, jag har ju matteprov imorgon men jag vet inte om jag kommer att vara frisk till imorgon eller inte och jag är alldeles för trött för att plugga så vet inte om jag pallar. På onsdag ska jag träffa ....... och vill vara frisk dååå, vi har liksom inte träffats på över en vecka nu!
Det jag ville säga med detta inlägg bara är att jag är trött och tror jag skippar skolan imorgon också för jag pallar verkligen inte att göra matteprovet men sen, då jävlar! Så ska jag gå de här sista tre veckorna innan det är jullov, åh vad jag längtar, bara spendera tid med familjen och baka lussebullar, gud vad mysigt! Dessutom ska det snöa på torsdag och det ser jag framemot med :D
 
Nu ska jag mysa med min älsklingskatt så¨hörs vi lite senare ikväll, puss!♥
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?