Plugg
DATUM: 2012-11-21 | TID: 21:48:44 | KATEGORI: Allmänt

 
Haha ser ut som ett fucktard men whatever...Nu sitter jag iallafall och pluggar Politik som en galning, har prov på fredag och nu kan jag iallafall lite. Alltså politik är verkligen det jag är sämst på fattar ingenting haha :p Kalla mig dum i huvudet men jag visste inte ens vad federation betydde vilket man kanske borde kunna vid den här tiden nu när man går första året i gymnasiet och allt. 
Idag har varit en bra dag faktiskt. Började skoldagen klockan 8 med gympa då vi hoppade hopprep och var nere i skolans gym lite. Vi hade sen engelska och jag hade en superlång håltimme så jag gick till mammas jobb och så gick vi ut och fikade på ett mysigt litet café sen gick jag tillbaka till skolan och hade NO och Italienska och fick reda på att jag typ fick C-B på Italienskaprovet, så happy! Satt kvar med Matilda och Emma W sen ett tag i skolan och snackade lite sen gick jag och mötte mamma och vi lämnade tillbaka min jacka för jag tyckte den var för lång så imorrn ska jag ut och leta efter en ny jacka :D Men nu måste jag faktiskt plugga lite mer, hur har er dag varit?♥
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?