Frankenstorm
DATUM: 2012-10-30 | TID: 18:09:37 | KATEGORI: Allmänt

 
Som alla kanske vet så är ju läget i USA just nu inte alls så bra. Massor av flyg är inställda, 33 personer är döda och skadorna kommer kosta upp till 134 miljarder kronor för landet. Genom dom sakerna kan man verkligen se hur stora skador stormen redan har gjort och det här är bara början på allt. 
Jättemånga av mina kompisar är i USA just nu och kommer inte hem pga. att massor av flyplatser är avstängda, SAS gör inga flygningar just nu till USA och det är därför inte så många svenskar kommer hem. Det är så himla typiskt att detta ska hända, speciellt nu är det jättemånga turister i USA från Sverige eftersom att det är Höstlov :/ lider med alla som är där just nu. Min pappa och jag hade faktiskt planerat att åka till USA på höstlovet nu i somras. Tur att vi ställde in resan tills nästa sommar istället.
Men aa, det är väldigt hemskt det som händer i USA så jag ville bara skriva om det liksom...
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?