I'm wide awake
DATUM: 2012-10-22 | TID: 01:03:11 | KATEGORI: Allmänt

Hej peeepzz!
 
Ligger här hemma i sängen och kan inte sova, imorrn börjar jag 12.05 så det är därför jag är uppe så länge, ganska skönt att börja så sent, som att ha en extra helgdag egentligen men jaja idag så har jag inte gjort så mycket förutom att ha butit en jacka på H&M som jag kommer lägga upp en bild på och sen har jag städat migg rum så nu är det jättecozy och sen har jag bytt profilbild på facebook, vilket är en väldigt stor grej för mig faktiskt haha :D
 
Nejmen är så himla trött nu så borde verkligen sova, såg också på Solsidan och Williams Lista idag, standard på söndagar liksom, någon annan som såg dom eller nån av dom iallafall? :)
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?