Täby idag
DATUM: 2012-10-31 | TID: 10:10:00 | KATEGORI: Allmänt

Godmorgon kära läsare!
 
Vaknade för typ 20 minuter sen av att jag drömde världens läskigaste mardröm, eller jag drömde typ tre mardrömmar inatt och vaknade efter varje men jag kommer bara ihåg den sista och det var att jag i min skola, Norra Real. Alla var i sina korridorer osv. Sen så tittar jag, min kompis och två killkompisar ut genom fönstret och där ser vi en våg som är som liksom typ två dubbla höghus, och sen bara forsar den ner och vi springer och alla lärare säger att vi ska hoppa ut genom fönsterna till typ små balkonger osv. men haha det hjälper ju inte x) Men jag gjorde det iallafall och sen kom vågen och då vaknade jag typ av en hjärtattack haha, blev så himla rädd!
 
Men nog om drömmar. Idag ska jag typ träffa Filippa på förmiddagen för sen ska jag med pappa till Täby Centrum och shoppa lite kläder, typ inne på Hollister, eller kläder och kläder, jag ska typ köpa ett par jeans och en väska och sen kanske en plånbok om jag hittar en bra.
Så nu ska jag stiga upp, göra mig en latte och sätta mig och kolla på film eller ett avsnitt av Jersey Shore :D
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?