Tjenna
DATUM: 2012-10-16 | TID: 20:06:10 | KATEGORI: Allmänt

Tja boys and girls!
 
Sitter här hemma och ska snart ut med Filippa på en liten kvällspromenad as usual. Är fett mätt för jag åt en pizza till middag och jag brukar inte gilla pizza men var skitsugen på det idag så det fick bli det iallafall!
Idag har jag bara chillat hemma för jag mådde ganska dåligt imorse men nu mår jag prima! Var tom. i Sigtuna med min mamma och fikade, tittade runt i lite affärer och så, vilket var supermys att bara spendera lite tid med mamma♥
Men imorrn ska jag till skolan och sen på eftermiddagen är planerna att träffa Lisa på stan och typ fika sen på kvällen måste jag plugga in engelska glosor (standard). Men efter torsdag så är det faktiskt helt pluggfritt och sen är det ju helg :D Taggad! Även fast jag inte har så himla mycket planer förutom att jag ska till Challies födelsedagsmiddag på lördag vilket ska blir sjukt kul!
Åh, asså vafan får massa jä*la förfrågningar från Farmille 2 på facebook hela tiden! Sjukt störande, JAG VILL INTE SPELA FARMVILLE! Oh gosh, dampanfall men om ni som skickar förfrågningar till mig på facebook så snälla sluta med det mvh. Julia :*
Nejmen, jag känner mig lite allmänt störd ikväll vilket kanske är ganska normalt men känner mig lite extra konstig faktiskt, kanske pga. att jag inte var i skolan idag och hade skittråkigt, har så himla mycket energi i mig som bara vill ut, är typ alltid pigg :D
 
Men nu ska jag smsa Filippa, måste ju påminna henne om att vi ska på kvällspromenad eftersom hon alltid är så sjukt seg...
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?