Today
DATUM: 2012-10-01 | TID: 21:44:53 | KATEGORI: Allmänt

Hej alla!
 
Sitter här hemma nu och ser på tv, har pluggat hela kvällen. Asjobbigt men kan lite nu iallafall! Har NO-litet prov på onsdag och sen har jag Svenskaredovisning på onsdag eller torsdag då jag ska hålla ett tal.
Åh är typ redan skoltrött den här veckan och det är bara måndag :P Men snart är det helg igen, gud vad skönt det ska bli! Känner inte för fest eller nåt nästa helg, vill bara vara hemma och ta det lugnt även fast jag tagit lugnt flera helger i rad sen skolan började för då var jag på massor varje helg men nu så blir man så trött efter skolveckorna så man är inte taggad på helgerna. Man vill helst bara ligga hemma och se på film, äta chips, Ben and Jerrys, godis och läsk och bara mysa med nån mysig person kanske haha♥ Nejmen, åh vad jag längtar till nästa helg förutom på fredag för då ska jag sitta barnvakt men sen på lördagen då ska jag bara ta det lugnt sen på söndagen vet jag inte heller vad som händer.
 
Men nu ska jag dricka en kopp te, ta det lugnt och se på tv en stund...
 
 
Bild från Instagram idag, det är på Oumie (från vänster), Charlotte och jag i Maj när vi testade klänningar till balen, memories♥
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?