Tonight
DATUM: 2012-10-27 | TID: 01:14:37 | KATEGORI: Allmänt

Hej sötisar! Hur är allt med er?
 
Med mig är det iallafall fint. Kvällen har spenderats först med Oumie och Charlotte och sen med Annika och Filippa lite senare. 
Idag i skolan hade vi Halloween-dag, det var superkul eftersom alla klädde ut sig till skitroliga saker men det fanns några torrbollar (inklusive lite mig), haha satsade bara lite :P Men det var faktiskt skitkul!
Här är några fina bilder jag tog under dagen från Instagram:
 
 
Haha min sköna klass alltså, I love you guys♥
 
Ikväll åt jag då tacos med Oumie och Charlotte, innan det var jag snabbt på Donken med Oumie, Samir och Charlotte och träffade även min syrra där med. Sen gjorde vi tacos somsagt och sen skulle jag till pappa men det blev lite ändrade planer när jag kom dit och jag gick till Annika och Filippa istället och hade det lite roligt här och sedan gick jag hem!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?