Ut snart
DATUM: 2012-10-28 | TID: 12:56:00 | KATEGORI: Allmänt

Hej alla!
 
Nu ska jag snart ut och träffa Filippa, ska bli cozy! Vi ska typ fika och sen se på film eller något men jag är samtidigt så himla sugen på att dra på bio och se Paranormal Activity 4, den verkar så sjukt läskig och det är just därför jag vill se den, älskar ju skräckfilmer. Tex. som igår så satt jag forever alone hemma mitt i natten och såg på Trick or Treat, den var så himla mindfuck, fattade nada och ingenting hängde ihop mend en var läskig, det var den :D
 
Ikväll har jag inget planerat men det blir väl att vara med kompisar eller så drar jag med någon för att se Paranormal faktiskt, men alla verkar så himla otaggade pga. av att det är Söndag och alla e så himla tråkiga, blö orkar inte haha, nejmen nu ska jag gå och göra mig en sallad till lunch, nyttig jag är! :)
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?