Godmorgon
DATUM: 2013-01-05 | TID: 12:15:17 | KATEGORI: Allmänt

Är så jävla trött, somande klockan 4 igår natt pga. att jag smsade och sen bestämde jag mig för att styrketräna mitt i natten (?) haha så jävla random! Men nu ska jag iallafall göra iordning mig för jag tror jag ska till Farsta Centrum och köpa skidkläder men jag vet inte om jag pallar för jag är så himla trött :/
Åh jag kommer typ dö så trött jag är, hahah. Måste verkligen göra nåt med mitt live idag haha, vetefan vad jag ska göra bara :P
 
Såå, planerna för idag är att antingen ligga kvar i sängen och förbereda inför skolan eller att typ gå en snabbis på stan med Astrid, fast jag kanske gör det imorgon istället, hon har inte svarat på sms än men vi får se! :)
 
Här får ni en liten random bild på mina öron, gjorde ju 4 hål till i söndags! :)
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?