Kort årsresumé
DATUM: 2013-01-03 | TID: 21:13:00 | KATEGORI: Allmänt

Nu hade jag tänkt att göra en liten årsresumé för år 2012. Börjar med April för från Januari till Mars hände inte speciellt mycket i mitt liv haha ;)
 
APRIL-
 
Denna månad var fylld av roliga saker och det var även denna månad som vi åkte till Cypern på Påsklovet, detta måste vara den roligaste resan jag någonsin varit på, det var så himla härligt att bara komma bort från all stress med nationella proven till värme, sol och bad, det var helt fantastiskt och man fick uppleva så himla många roliga saker där!
 
 
MAJ-
 
Maj var en månad fylld av förväntan och roliga aktiviteter, allt var så enkelt och man var så glad över att det snart var sommarlov och det började bli varmt ute :D
 
 
JUNI- 
 
Åh, Juni var så himla härligt! Då hände massor av roliga saker, vi hade bal, man fick sina betyg och jag blev glatt överasskad över hur bra det gått. Sen hade vi ju skolavslutning, vilket både var roligt och ledsamt, jag skulle ju lämna den bästa klassen och vissa som jag gick med där har jag känt sedan jag var 2 år gammal :(
 
Minna och HL är några som jag känt sedan jag var 2 år gammal :´)
Emma har jag också känt sen jag var 2♥
Bästa klassen♥
 
JULI-
 
Den här månaden var nog den varmaste och mest chill. Levde livet bara och umgicks med alla vänner, speciellt Linda och Ellinor som jag känt sen jag var 6 år gammal och vi umgås alltid på somrarna. Vi badade, solade och bara var på mitt landställe Dalarö.
 
 
AUGUSTI-
 
Augusti var en av de bästa månaderna på hela året, det var då jag åkte till Prag med min pappa och min syster, det var runt 30-35 grader varmt varje dag och vi shoppade där i en hel vecka :D Sen när jag kom hem började jag skolan, jag kommer ihåg att jag var så himla nervös och förväntansfull och när jag väl började så var allt så himla underbart, hamnade i en så himla bra klass och älskar min skola nu! Dessutom fanns ju ett plus i kanten också och det var att jag var så jädrans brun!
 
 
SEPTEMBER-
Under den här månaden hände inget speciellt, allt var bara allmänt nice och livet rullade på liksom. Skolan gick bra och jag umgicks mycket med alla nya kompisar från den nya klassen, fester och fika osv. Allt var på topp liksom!
 
 
OKTOBER-
 
Det var under denna månad jag träffade en viss person som svek mig lite senare och då blev jag typ lite ledsen men det gick över efter ett tag. Sedan så blev jag lite skoltrött för det blev en sån hård start i skolan, mycket läxor och prov och så vidare eftersom att mitt gymnasium är ganska intensivt när det gäller läxor osv men man blev van vid det efter några månader. Bla. hittade jag ett par så snygga Hunterstövlar, Challie hade tjejmiddag, jag åt massor med frukt och vi hade Halloween dag i skolan i slutet av Oktober :D
 
 
NOVEMBER-
 
Denna månad var skön och allt var bara normalt, sedan gick jag på världens bästa konsert, SWEDISH HOUSE MAFIA♥ med världens bästa människor, Annika och Filippa :D Det var så awesome! Sen så gick skolan bra och jag hade bara det allmänt kul, sedan träffade jag en ny person som jaa, som typ svek mig med :/
 
 
DECEMBER-
 
Denna månad spenderades mest med familjen men också med massor av vänner, det var den mysigaste månaden på hela året, bara mys hela tiden, det var snart jul och massor av tända ljus, snö och jag såg massor på film! Sen var det en liten fest här och där då och då under helgerna :D
 
 
Så, det var min lilla årsresumé, kanske kommer med lite mer bilder sen! :)
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?