Tid
DATUM: 2013-01-04 | TID: 13:39:00 | KATEGORI: Allmänt

 
Jag har tänkt på en sak, gud vad åren bara passerar förbi! Liksom det kändes som om den här bilden togs igår men egentligen togs den i somras, alltså typ ett halvår sen, herregud vad tiden går fort!
Det kändes som om det var igår skolavslutningen var och balen herregud vad det känns som om det var alldeles nyss! Och kolla min hårfärg på den här bilden dessutom, min hårfär var ju helt förskräcklig, eller jag ser typ rödhårig ut haha, nu har jag ju färgat det igen så jag är typ brunblond nu, känner mig mycket mer bekväm i det dessutom :D
 
Iallafall, planerna för idag är att typ träffa Elsa och köpa en present till our friend Emma som har tjejmiddag imorgon, måste även hitta nåt att ha på mig. Sen ska jag nog träffa pappa och köpa de sista sakerna innan jag åker till Idre med skolan den 17e, kommer att bli så nice, tagga! :D Sen måste jag köpa busskort också, har inte hunnit det än. Imorgon är planerna att gå på stan och shoppa med Astrid, ska köpa ett Marc Jacobs datorfodral och sen på kvällen blir det tjejmiddag hemma hos Emma. 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?