Fika
DATUM: 2012-08-09 | TID: 20:02:02 | KATEGORI: Allmänt

Hey peepzzz!
 
Nu är jag hemma en liten stund jag har varit ute med Minna och vi tog en liten fika på Baresso i typ 2 timmar och bara snackade massa eftersom hon har varit på språkresa i 3 veckor så har inte träffat henne på så länge så där satt vi och snackade hur mycket som helst. Gick inte en sekund då det var tyst haha :D
Här kommer lite söta bilder som jag lånade ifrån Minnas instagram if you don't mind hehehe...
 
Fina Minna♥
 
Nu ska jag ut och träffa Filippa gå en liten promenad med henne och bara snacka massor sen så ska jag hem till Celine och tror att jag kanske sover där men vi får se kanske går hem sen om jag är för trött somnade 4 inatt hehe :P

 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?